Opcje widoku
Podkreślenie linków
Deklaracja dostępności
Reset

Projekt Speek Up w Grecji DZIEŃ 6.

W dniu dzisiejszym rozpoczęliśmy dzień wczesnym śniadaniem, następnie udaliśmy się na wycieczkę na Greckie Meteory, najbardziej malownicze formacje skalne na świecie. Meteoros w wolnym tłumaczeniu oznacza "zawieszony w powietrzu". Zwiedziliśmy piękny klasztor Warłama z licznymi malowidłami na ścianach i sufitach. Pani przewodnik oprowadziła nas po obiekcie i opowiedziała nam o historii powstania tego miejsca oraz o zamieszkujących tam mnichach. Zwiedziliśmy również muzeum, w którym zgromadzono przepięknie zdobione unikatowe przedmioty liturgiczne i ikony. Następnie mieliśmy czas wolny na zrobienie sobie zdjęć i kupienie pamiątek. Po zakończeniu zwiedzania wybraliśmy się na obiad. Gdy wróciliśmy do hotelu po krótkim odpoczynku udaliśmy się na plażę, gdzie świetnie spędziliśmy czas pływając w morzu. Po pewnym czasie poszliśmy na kolację, po jej zakończeniu i chwili odpoczynku panie zorganizowały nam przeróżne aktywności fizyczne na plaży. Tak oto spędziliśmy ten wspaniały dzień.