Opcje widoku
Podkreślenie linków
Deklaracja dostępności
Reset

Projekt Speek Up w Grecji, DZIEŃ 8.

Ten dzień zaczęliśmy wyjątkowo wcześnie od godziny 5.15. Po zakończonym śniadaniu, całą grupą pokierowaliśmy się do autokaru, by następnie udać się na całodniowy rejs statkiem na przepiękną wyspę Skiathos w zachodniej części Morza Egejskiego, w archipelagu Sporadów Północnych. Podczas rejsu bawiliśmy się w rytmach polskiej, greckiej oraz ukraińskiej muzyki. Wyspa odwiedzana była przez wiele znanych osobistości m.in. księżną Dianę oraz celebrytów z całego świata. To właśnie tutaj kręcono sceny do filmu Mamma Mia! Po kilku godzinach podróży przypłynęliśmy na obiad w jednej z restauracji w mieście Skiathos. Po obiedzie mieliśmy czas wolny, podczas którego mogliśmy zwiedzić miasto, kupić pamiątki lub przejść się na piękny punkt widokowy i zrobić zdjęcie panoramiczne całej wyspy. Wracając z obiadu popłynęliśmy na plażę Koukounaries zwaną Golden Beach. Plaża nazywana jest złotą plażą właśnie ze względu na „kolor” piasku. Nazwę swą zawdzięcza dużej zawartości miki – minerału, który w słońcu mieni się na złoty kolor. Wracając mogliśmy obejrzeć piękny grecki krajobraz przy zachodzie słońca oraz pola pełne arbuzów lub bawełny.

Autorzy: Patryk, Michał, Julian, Łukasz, Maciej oraz Kacper.