Zgodnie z zapowiedzią Szkoła rozpoczęła procedurę naboru do pierwszej mobilności w ramach projektu „Speek up”. Poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje na temat rekrutacji. Uprzejmie prosimy o zapoznanie się ze wszystkimi dokumentami – załącznikami do niniejszego artykułu oraz o uważne uzupełnienie aplikacji.
Kto może wziąć udział w rekrutacji?
Do udziału w rekrutacji zapraszamy uczniów klas w wieku 15- 17 lat (uczniowie klas II, III).
Terminarz rekrutacji
Które dokumenty należy złożyć?
Prosimy o zapoznanie się ze wszystkimi dokumentami. Aby aplikacja mogła zostać wzięta pod uwagę, konieczne jest uzupełnienie Karty Zgłoszenia Ucznia oraz Oświadczenia Uczestnika. Dokumenty należy uzupełnić czytelnie, drukowanymi literami, a w wyznaczonych miejscach musi zostać złożony podpis rodzica lub opiekuna prawnego. Szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć w dołączonej instrukcji.
]Komisja Rekrutacyjna
W razie pytań lub wątpliwości, prosimy i kontakt z członkami Komisji Rekrutacyjnej, która odpowiada za przebieg naboru:
Magdalena Hanszke – Przewodniczący Komisji
Anna Ciebiada – Członek Komisji
Anna Piaskowska – Członek Komisji
Elżbieta Zarębska – Członek Komisji.
Wszystkie najważniejsze informacje można znaleźć w Regulaminie Rekrutacji.
Życzymy powodzenia wszystkim uczniom!
Inicjatywa „Speek up!” prowadzona jest w ramach projektu „Ponadnarodowa mobilność uczniów”, realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, IV Oś Priorytetowa Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa, Działanie 4.2. Programy mobilności ponadnarodowej.
Regulamin rekrutacji
Zał. nr 1 „Dzienny przewidywany program kształcenia w ramach projektu Speek up!”
Zał. nr 2 „Zasady uczestnictwa ucznia w mobilności ponadnarodowej (wyjeździe zagranicznym) i działaniach realizowanych w ramach przedsięwzięcia”
Zał. nr 3 „Karta zgłoszenia ucznia do mobilności”
Zał. nr 4 „Oświadczenia uczestnika”
Zał. nr 5 „Instrukcja rekrutacyjna”
98-100 Łask
Ostrów, ul. Dworska 2